Search magnifier

חיפוש

ברוכים הבאים לאתר אקסטרה - עדכני, מגוון ועשיר בכתבות ובמאמרים מקצועיים בשלל תחומים

תעבדי רק במה שאת אוהבת: טלי אדרי

את ט"ו באב נציין אמנם רק בעוד חודש אבל בינינו, הזמן תמיד מתאים לאהבה, או כמו שאריק איינשטיין מיטיב לשיר זאת במילותיו של עוזי חיטמן: "עכשיו התור לאהבה". שבע נשים, עסוקות במיוחד, פינו מזמנן כדי לספר על מה הן אוהבות בעבודתן וכיצד הן עושות זאת באהבה

דרורי לב (צילום: בנימין אדם) שמנת יולי 2019
צילום: בנימין אדם. טלי אדרי

"היה לי מאוד חשוב ליצור חלל עבודה שגם לי וגם לכל אחד מהעובדים ישדר תחושה של בית"

טלי אדרי (45), גרושה ואם לשלושה. מנכ"לית ובעלים אבני טל ונוניס' גלרי (בשותפות נוני מלכא), ובעלת מותג אריחי הבטון SOUL, מכהנת בתפקיד הנוכחי כבר יותר מ-12 שנה

השכלה: השכלה תיכונית ולימודי העשרה בתחום העיצוב.

הכי אוהבת: "האהבה הגדולה שלי בתפקיד היא יצירת חיבור בין שלושה מרכיבים: אנשים, יצירתיות שבחומר והאהבה לעיצוב. אבני טל זה בית של חומרים. מיד כשנכנסים נפרש מרבד מרהיב של מאות פריטים וכל אחד מביא ניחוח אחר: אריחי טרקוטה בעבודת יד מאיטליה, ו'זליש' בעבודת יד מסורתית ממרוקו, אבנים טבעיות מחמש היבשות, פסיפסים של SICIS, ומגוון גדול של פרקטים ורצפות עץ. זו למעשה המהות שלנו, הקסם. באולם התצוגה אנחנו יוצרים עבור אנשים את הסביבה העיצובית הדינמית, ההנאה לגעת, להרגיש את החומר שבסופו של דבר יהפוך להיות החלל המושלם שלהם.

"אבני טל מספקת שירותים למגוון רחב של פרויקטים, החל מבתים פרטיים, משרדים ושטחי מסחר, ועד מלונות בוטיק ופרויקטים של התחדשות עירונית. כדי לספק עבור כל אלו מענה – חשוב לשמור על תנועה בתהליך היצירה וההתחדשות".

הצוות: "מונה כ-30 עובדים ועובדות (בעיקר נשים). היה לי מאוד חשוב ליצור חלל עבודה שגם לי וגם לכל אחד מהעובדים ישדר תחושה של בית. אני מאמינה שכיום הצלחנו ליצור תרבות ארגונית משפחתית מאוד. כל העובדות/ים הן אדריכליות ומעצבות פנים בהכשרתן, נהנות מחופש פעולה מלא, ולכל אחת תרומה גדולה להצלחת המקום. אין אצלנו תקרת זכוכית, כולן יכולות להגיע גבוה וכל הזמן כולנו נמצאות בהתפתחות מתמדת ומפרות האחת את השנייה ביצירה".

אתגרים: "כיום, לצד הניהול של אבני טל ונוניס' גלרי, הקמתי מותג חדש שאני מאוד מחוברת אליו – SOUL, אריחי בטון מעוצבים. עד היום באבני טל התעסקתי בלדלות ולזהות חומרים ייחודים בעולם, לייבא לארץ ולשווק ללקוחות. כעת אני למעשה עושה תהליך הפוך שהוא חדש עבורי – אני מפתחת מותג מהתחלה ועד הסוף. פתחנו קו ייצור של אריחי בטון בפורטוגל, ואני מעורבות בכל שלבי התהליך – מהיצירה ועד השיווק למגוון מדינות ברחבי העולם. אני מצפה לראות מה העתיד צופן לנו".

משפיעה: "המסעות שלי בעולם מאפשרים להביא לארץ מגוון חומרים ייחודיים ויחד עם הצוות אנחנו מצליחות לייצר אצל הלקוחות תשוקה ליצירה וריגוש לחומרים. אנחנו 'פותחות להם את הראש' לשילובים מיוחדים, אלמנטים מעניינים שאולי לא חשבו עליהם, והכל – תוך הקשבה מלאה לצרכים ולרצונות שלהם".

התפקיד הבא: "אני מאמינה שניהול המותג SOUL יהיה אתגר חדש בשבילי. כניסה לשווקים חדשים שלא הייתה לי אינטראקציה מולם. וכמובן, להמשיך וליצור ייחוד בשפה העיצובית האותנטית שאנחנו מביאים באבני טל ונוניס' גלרי".

חופשת קיץ? "במהלך הקיץ אנחנו עומדים בפני אתגר מרגש: מרחיבים ומחדשים את הבית – כל חלל התצוגה הייחודי שלנו ישנה את פניו אבל ישמור על אופיו המיוחד. לאחר השיפוץ למעשה נהווה ONE STOP SHOP. את החופשה דחיתי לחגים, אז מתכננת להירגע בהודו ולבלות בסדנאות יוגה שהפכו להיות התחביב המועדף עלי בשלוש השנים האחרונות".


איפור: ליאורה חיים ונוי אקוש לירין שחף צולם בהאוס women co-working, מתחם עבודה משותף לנשים, רמת השרון
טוב לדעת
נגישות