Search magnifier

חיפוש

ברוכים הבאים לאתר אקסטרה - עדכני, מגוון ועשיר בכתבות ובמאמרים מקצועיים בשלל תחומים

תעבדי רק במה שאת אוהבת: לירון בלומנר

את ט"ו באב נציין אמנם רק בעוד חודש אבל בינינו, הזמן תמיד מתאים לאהבה, או כמו שאריק איינשטיין מיטיב לשיר זאת במילותיו של עוזי חיטמן: "עכשיו התור לאהבה". שבע נשים, עסוקות במיוחד, פינו מזמנן כדי לספר על מה הן אוהבות בעבודתן וכיצד הן עושות זאת באהבה

דרורי לב (צילום: בנימין אדם) שמנת יולי 2019
צילום: בנימין אדם. לירון בלומנר

"האתגר המרכזי מבחינתי בתפקיד הוא ליצור ולחשוב תמיד מחוץ לקופסה, באופן בו המותג יצליח לעורר סקרנות ועניין בקרב קהלי היעד שלו"

לירון בלומנר (38), נשואה ואם לשניים. סמנכ"לית שיווק וקשרי אדריכלים בפיטרו הכט

השכלה: MBA במנהל עסקים, התמחות בשיווק.

הכי אוהבת: "תמיד התחברתי לעולם העיצוב. בית העיצוב פיטרו הכט הוא מקום מעורר השראה, מוצגים בו מותגי ההוט קוטור המובילים מכל העולם. האתגר המרכזי מבחינתי בתפקיד הוא ליצור ולחשוב תמיד מחוץ לקופסה, באופן בו המותג יצליח לעורר סקרנות ועניין בקרב קהלי היעד שלו. זאת משימה מאתגרת שדורשת חשיבה שונה וגישה אחרת מהמקובל ומהידוע".

הצוות: "צוות איכותי יוצר רוח, גאוות יחידה. בעניין הזה אני מרגישה שזכיתי. יש לנו אנשי מכירות מעולים שנושמים עיצוב, מבינים ומעודכנים יותר מהרבה אנשים שאני מכירה. זה יתרון אדיר. מנכ"ל החברה, יעקב ברג, וההנהלה החדשה – מייצרים את הרוח הזאת במידה רבה מאוד".

אתגרים: "אני מרכזת מאמצים ומשאבים כדי להביא לידיעת הלקוחות, האדריכלים והמעצבים, שבית העיצוב פיטרו הכט לא פונה רק לאלפיון העליון. יש לנו קולקציות מרהיבות מבית Roche Bobois למשל, שהן נגישות יותר ומאפשרות ליהנות מחוויית משתמש איכותית, מראה מהודק ומותג נחשק. Roche Bobois היא בין החברות הבודדות בעולם שמשיקות שתי קולקציות בשנה. במונחים של שוק העיצוב זה המון.

"חשוב מאוד לדעת לקלוע לטעם הישראלי והדבר דורש לבצע התאמות רכש פעמיים בשנה, דבר מאתגר לכשעצמו. בעולם העיצוב לבית קיימת תחרות גדולה בכל התחומים, לכן מאתגר להיות בפרונט ולדעת להוביל את המותגים קדימה, כך שימשיכו להיות בתודעת הלקוחות ולהיצרב אצלם כמותגים שנקשרים בחדשנות עיצובית ושל המוצר".

משפיעה: "אנחנו עובדים כצוות. זאת נקודת פתיחה הכרחית, שבלעדיה כל תיאוריה או מהלך שיווקי שלי יהיו שווים כקליפת השום. אנחנו מתייעצים על כל דבר ותמיד עובדים ביחד. מבחינתי זה המתכון להצלחה. ההשפעות שלי באות לידי ביטוי במהלכים השיווקיים שאני מגבשת, באסטרטגיית הפרסום במדיות הרלוונטיות, ביצירת תוכן מעניין ובמפגשים ייחודיים, ובהקפדה על עבודה מול אדריכלים ומעצבים במטרה להעניק להם את התחושה שהם חלק בלתי נפרד מבית פיטרו הכט".

התפקיד הבא: "החיים מלאי הפתעות, כרגע אני כל כולי בתפקיד שממלא אותי עשייה וסיפוק. אם אני צריכה לחשוב על העתיד באופן היפותטי, אני מאמינה שאשאר בתחום ובענף העיצוב והנדל"ן".

וחופשת הקיץ? "כרגע מתוכננות שתי חופשות בארץ עם חברים ומשפחה".


איפור: ליאורה חיים ונוי אקוש לירין שחף צולם בהאוס women co-working, מתחם עבודה משותף לנשים, רמת השרון
טוב לדעת
נגישות