Search magnifier

חיפוש

ברוכים הבאים לאתר אקסטרה - עדכני, מגוון ועשיר בכתבות ובמאמרים מקצועיים לקריאת המגזין - לחצו כאן Designer חדש באקסטרה: גיליון ינואר 2020 של מגזין העיצוב

ריחות הם זיכרונות

גוצ'י השיקה את Gucci Mémoire D'une Odeur, הבושם הראשון המיועד לשני המינים. בהשראת הקמפיין המקורי השיקה ג'יימס ריצ'רדסון הפקת אופנה מצולמת עם צלם האופנה הידוע עידו איז'ק, שמשתמש במצלמת הטלפון הנייד. הצילומים נוגעים ללב ומעוררים זיכרונות רבים

דרורי לב (צילומים: עידו איז'ק izsak@ – נציג סמסונג ישראל) שמנת דצמבר 2019
Array
אלכס - שמלה: marei 1998; יובל - חולצה: טלי קושניר, מכנסיים: עידן לרוס, משקפיים: רייבאן

Gucci Mémoire D'une Odeur הוא הבושם הראשון של גוצ'י המיועד לכל המינים והמגדרים, בושם אוניברסלי נטול מגדר, המאפשר חופש מוחלט. חופש הביטוי הנובע מהבושם, ביחד עם הייחודיות והיצירתיות של ג'יימס ריצ'רדסון, הניבו תוצאה מרשימה ומרגשת: מצגת מצולמת של האופנה הישראלית בהשראת הקמפיין הגלובלי של גוצ'י לבושם Gucci Mémoire D'une Odeur.

את הפקת האופנה צילם עידו איז'ק, אחד מצלמי האופנה הטובים והמובילים, המשתמש במצלמת הטלפון הנייד כחלק מתפיסת צילום ייחודית ואותנטית. איז'ק מסביר: "רבים מאיתנו אינם מודעים לכך, אך הטלפון הנייד יכול לשמש כמצלמה מקצועית לכל דבר ועניין, והוא יכול להפיק תמונות מדהימות".

ההשראה

"Gucci Mémoire D'une Odeur הוא הבושם הראשון של גוצ'י, שמתאים לכל המינים והמגדרים. הוא אינו מגדרי, ולכן הוא משדר חופש, עצמאות וביטחון להיות מי שאתה", אומר עידו איז'ק. "המסר הזה החזיר אותי מיד לשנות ה-70, לדימויים של ילדי הפרחים, לטבע שהילדים העירוניים כל כך מרוחקים ממנו, ולשמחת חיים אדירה. כל אלה השפיעו על בחירת הדוגמניות, הדוגמנים והמיקום".

צילום: עידו איז'ק izsak@ סמסונג ישראל

יונה – ביגוד: עידן לרוס; אלכס – משקפיים ומגפיים: לוני וינטאג', שמלה: marei 1998; ליאור – שמלה: עידן לרוס, משקפיים: לוני וינטאג'; יובל – חולצה: לוני וינטאג', מכנסיים: טלי קושניר; יושיבה – שמלה: marei 1998

הדוגמניות והדוגמנים

"אני מאמין בעולם רב-גוני ושוויוני, ולכן היה לי חשוב שיהיו דוגמנים ודוגמניות עם מראה מגוון המשקף את העולם האמיתי".

הסטיילינג (עיצוב)

"ההשראה לבחירת הלבוש והדוגמניות והדוגמנים נשאבה מעולם התוכן שהופק בעבור גוצ'י על ידי אלסנדרו מישל. מישל משלב אסתטיקה צעירה ואקלקטית עם פריטים שמקרינים אווירת וינטאג' ושילוב של מגדרים. בנינו את אופי הצילומים מתוך התמקדות בדוגמנים ודוגמניות צעירים וצעירות ובחירה של פריטי לבוש אקלקטיים, המקרינים תחושת חופש ושחרור, ללא דעות קדומות", אומרת שי לי נסים הסטייליסטית. "מבחר פריטי ההלבשה כולל חומרים רכים, קלים, זורמים ושקופים, חלקם סופקו על ידי מעצבים מקומיים וחלקם פריטי וינטאג'".

המיקום

"המחשבה על בחירת המיקום לצילום לקחה אותי ארבעה עשורים אחורה, אל ילדותי ולטיולי בתי הספר ותנועת הנוער, למבצר אנטיפטרוס, סמוך לראש העין", אומר איז'ק. "זהו מבצר ישן שנמצא על נתיב הים העתיק, ששירת דרך לסוחרים ולסחורה בימי קדם. המבצר ניצב גבוה, למעלה, וסביבו הכל טבע פראי וצמחיית בר. בעיניי, המקומות הללו היו תפאורה מושלמת לצילומים השונים ולצילומי המסגרת".

צילום: עידו איז'ק izsak@ סמסונג ישראל

יושיבה – חולצה: marei 1998; יונה – חליפה: לוני וינטאג'

המסגרות

"כיום הצילום מועלה במגוון מדיות דיגיטליות, ולכן צילמנו מסגרות מרמזות שביחד מהוות תמונה שלמה. הרעיון הוא לתת הצצות קטנות, רמזים מסקרנים, ואז – להציג מצב שלם", מסביר איז'ק.

המצלמה

"ההפקה כולה הצטלמה במכשיר הנייד שלי, שעשה עבודה נהדרת. השימוש במצלמה של הטלפון הנייד מאפשר לספק פרשנות מודרנית של העבר. בדרך כלל היה צריך לצלם הפקה כזו במצלמה עם סרט צילום, אבל הייחודיות של הפרויקט שלנו טמונה בשימוש ביכולות הטכנולוגיות של ימינו, ליצור את התחושה הזאת של תקופות ישנות בעזרת פילטרים מתאימים. זה היופי מבחינתי: להשתמש בחדשנות שמשליכה את הקהל אל עולם עתיק שהיה באמצעות טכנולוגיה חדשה. לשילוב הזה יש השפעה על היכולת להאציל על ההפקה את הדיוק התקופתי", מציין איז'ק.

הבושם

Gucci Mémoire D'une Odeur הוא אליקסיר שמתעלה מעבר למגדר על ידי האינדיווידואליות שלו ובכך מכונן משפחת ריחות חדשה, ארומטית מינרלית. ההתאמה הנשגבת כוללת מרכיבים בלתי צפויים וחידתיים, ומוגדרת על ידי ניחוח של קמומיל רומאי. אלסנדרו מישל דמיין את הפרח הספציפי הזה בתוך הריח, שעורבב ונרקח בידי מאסטר הבשמים אלברטו מורילאס.

צילום: עידו איז'ק izsak@ סמסונג ישראל

יונה – חליפה: לוני וינטאג'; ליאור – שמלה: עידן לרוס; יובל – חולצה: טלי קושניר

תכונות הבושם

הקמומיל הרומי צמח סביב רומא בגנים מדורגים מאז המאות ה-16 וה-17. הפרח השמשי והחסון הזה מעניק ניחוח ארומטי ירוק והוא בעל אופי שאין שני לו, קורן מאושר והופך לארומה מתוקה המיובשת עם דבש ותפוח ירוק. ניחוח טבעי של יסמין אלמוגים הודי Indian Coral Jasmine Nature Print® ניחוח בלעדי לגוצ'י, שנאסף בהודו. הפרח בצורת הכוכב, שפולט ריח וצבעים חזקים יותר בלילה, נותר קליל ורענן יותר במהלך היום.

לפרח היסמין הזה בעל האיכות הייחודית, הידוע כמלכת הלילה וכפרח הרשמי של בנגל, יש מזג מתוק ומרגיע ולב אלמוגי בצבע תפוז. Gucci Mémoire D'une Odeur הוא ענן ריח חולף, המתפתח על העור עם מקצבי מושק ועצים אייקוניים: ארז ואלגום. הארכיטקטורה דמוית העץ של הניחוח מביאה עוצמה למבנה שלה.

הבקבוק

אלסנדרו מישל גילה בקבוקון בושם וינטאג' של גוצ'י ושאב ממנו את ההשראה לעיצוב הבושם החדש, Gucci Mémoire D'une Odeur. חריצי הבקבוקון מעטרים אותו כעמודי עולם קדומים, על רקע זכוכית ירקרקה כבדה ושקופה. בחזית הבקבוקון, מוקפת מסגרת מוזהבת, נמצאת התווית עם הלוגו של גוצ'י ושמו של הבושם.

האריזה

אריזת הבושם הירוקה מעוטרת בכוכבי שמים בהשראת ציורים של הכנסיות הרומיות והגותיות מימי הביניים ותקופת הרנסנס באירופה. לפיכך, האריזה מסמלת את הכוכבים בשמי הלילה ואת העולם הארצי המתבונן בו בפליאה.

צילום: עידו איז'ק izsak@ סמסונג ישראל

יונה – חליפה: לוני וינטאג', חולצה: עידן לרוס; יובל – חולצה: טלי קושניר, טבעת: לוני וינטאג', מכנסיים: עידן לרוס, משקפיים: רייבאן


את הבושם החדש ניתן להשיג בדיוטי פרי ג’יימס ריצ'רדסון במחיר – 100 מ״ל.


הפקה: טל איז'ק idocvm | סטיילינג: שי לי ניסים | דוגמנים: יובל יונש ויונה קוזלובסקי לסוכנות brick. יושיבה ג׳ונס וליאור סהר לסוכנות יולי גרופ. אלכס בן עמי לסוכנות אלינור שחר ניהול אישי | ע. סטיילינג: לינוי פלח ומאיה הראל | ארט: אסף די | צולם בגן הלאומי תל אפק, מבצר אנטיפטרוס.
טוב לדעת
נגישות