Search magnifier

חיפוש

ברוכים הבאים לאתר אקסטרה - עדכני, מגוון ועשיר בכתבות ובמאמרים מקצועיים בשלל תחומים

מעלה הילוך

שרית רדין (45), נשואה ואם לשלושה, בעלת תואר ראשון במימון ומערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים ושיווק, היא גם סמנכ"ל שיווק דיגיטל וקשרי לקוחות בקבוצת קרסו מוטורס. אחת שמבינה ברכבים

שרית רדין
צילום: ארן חן

הדרך

"הגעתי לקרסו מוטורס לפני כשלוש שנים לאחר שורת תפקידים בעולמות הפיננסיים, הייעוץ והסטארט-אפים. את דרכי המקצועית התחלתי בבנק לאומי בחטיבת השיווק. שבע שנים לאחר מכן עברתי לחברת הייעוץ השיווקי Synergy, שם הייתי אחראית על התחום הפיננסי – בנקאות, ביטוח, כרטיסי אשראי וייעוץ לסטארט-אפים.

"התחנה הבאה הייתה תפקיד של ראש אסטרטגיה בבנק מזרחי טפחות בתקופה בה הבנק עבר תהליך Re- branding והפך לבנק הצומח ביותר בעולם הפיננסי. עבודה זו חשפה אותי לעולם השיווק הקלאסי – פלנינג, אסטרטגיה עסקית, אסטרטגיה שיווקית ועוד".

שרית רדין

צילום: רונן טובלברג

אישה ורכב

"למרות שתחום הרכב נחשב למעוז גברי במיוחד, בקבוצת קרסו מוטורס נשים מאיישות מגוון תפקידי מפתח. החברה דוגלת בשוויון תעסוקתי ומעסיקה, בין היתר, מנהלת מותג ניסאן, מנהלת IT, מנהלות מוצר, מנהלת רכש ומנהלת HR. מעולם לא הרגשתי מופלת לרעה על עצם היותי אישה. עם זאת, אינני בת-יענה ואני מבינה שגם היום, במאה ה-21 נשים חוות יחס שאינו שוויוני במקומות עבודה רק מהיותן נשים.

"אני מאמינה בכוח נשי, בתמיכה הדדית, ומאמינה שנשים צריכות להוביל אג'נדות שוויוניות. אין לי ספק כי בשנים הקרובות נראה יותר ויותר נשים 'פורצות את תקרת הזכוכית' ומגיעות לתפקידים הבכירים ביותר, בדיוק כפי שראינו שקרה בעשור האחרון במערכת הבנקאות. מנכ"ל קרסו מוטורס, איציק וייץ נהג לומר לי: 'כשהגעת לעולם הרכב לא ידעת מאיזה צד נכנסים לרכב'. היום, אומנם יש לי עדיין הרבה מאוד מה ללמוד, אך צברתי ידע רב על מערכות הרכב, סוגי מנועים וכל הקשור לתפעול ושיווק הרכב. עד כדי כך שאפילו חברים מתקשרים להתייעץ איתי, ולא רק על מחיר".

הובלת המותג

"בשנים האחרונות הדיגיטל הפך למדיום מרכזי ומוביל בעולם השיווק החדש, כך שחשוב לי לתת דגש על פיתוח הפעילות הדיגיטלית של קבוצת קרסו, ולהפוך אותה למתקדמת ביותר בשוק".

שרית רדין

צילום: רונן טובלברג

חופש ויצירתיות

"אחד היתרונות הגדולים של קרסו מוטורס הינו המבנה השטוח של החברה, שיחת טלפון אחת עם מנהל המותג והמנכ"ל ואנחנו רצים קדימה. הסמכות שניתנת לנו כמנהלים בארגון היא מאוד גדולה, כך שלצד האחריות הרבה סמכות זו מאפשרת לנו לנוע ולהתקדם מהר מאוד. המסר בארגון הוא – תנסו! עדיף לנסות ולטעות מאשר להישאר במקום ולא לזוז, וזו תחושה של חירות המאשרת קרקע פורייה ליצירתיות.

"אני מאמינה שחירות היא תחושה פנימית שאינה נובעת מהיקף שעות העבודה אלא נובעת מתחושה של עניין, תשוקה ומשמעות במקום העבודה. במקום בו שלושת המרכיבים האלו מתקיימים אני ארגיש חירות מלאה. במקום בו אזנק מהמיטה לעוד יום מלא בעשייה זה מקום בו ארגיש בת חורין".

בעוד עשור

"לא יודעת היכן אהיה מבחינת תפקיד כזה או אחר, אבל אני יודעת שאהיה במקום בו ארגיש שאני מגשימה את עצמי. חשוב לי מאוד להתעורר כל יום מחדש עם תשוקה לעשייה מלאת אתגרים".

ישראליות

"דגלים על הרכב ביום העצמאות, לדבר עם ישראלי אחר בחו"ל, לגלות שלך ולמי שפגשת בראשונה יש חבר משותף אחרי שיחה של חמש דקות בלבד, לצחוק על ארץ המוצא שלנו מתוך ההבנה כי כולנו שותפים לכור ההיתוך הנפלא הזה. כשכל המדינה עומדת בצפירה, חוצפה חיננית וכנות וישירות מפתיעים".

טוב לדעת
נגישות