Search magnifier

חיפוש

עכשיו קל ונוח יותר למצוא כל כתבה ברוכים הבאים לאתר אקסטרה המחודש - עדכני ומגוון בשפע כתבות ומאמרים מקצועיים

Premium & Luxurious

אנשי חברת CAVAGROUP מציגים את אמנות השירות הבלתי מתפשרת בחבילות שירותים יוקרתיים, בהתאמה אישית ובסטנדרט עולמי אקסקלוסיבי, לאנשי ונשות עסקים וללקוחות פרטיים

מיכל אסף (צילומים: בנימין אדם) חוויית טיסה פברואר 2019
צילום: בנימין אדם
פאולינה פטימר קירצ'ב ואון גביש, חברת CAVAGROUP, צולם במלון נורמן, תל אביב

חלמתם? קיבלתם! הרעיון הזה הוא הבסיס לפעילות חברת CAVAGROUP – שכבר קנתה לעצמה מוניטין נכבד במדינות שונות בעולם, ביניהן בישראל. חברה מובילה, ששירות אישי וניהול סגנון חיים ברמת פרימיום, הם שמרכיבים את ה-DNA שלה. ובשירות הזה, השמים הם הגבול: בחבילות שירות, בגישה גלובלית יוקרתית ובאיכות ללא דופי, המותאמות אישית לכל לקוח. בין אם מדובר בנשות ואנשי עסקים המרבים לנסוע בעולם, משפחות העוברות בין מדינות או מטיילות בחו"ל, שוחרי תרבות, חובבי פנאי ומובילי דעה השואפים להתנסות לפני כולם בכל מה שאופנתי וחדש.

"מעטפת השירותים שלנו נותנת מענה לכל צורכי הלקוח", מצהיר און גביש, מנכ"ל פעילות החברה בישראל. "החל מהמטלות היומיומיות בתחזוקת מקום המגורים, טיפול בעניינים ביורוקרטיים, טיפול בתקלות מזדמנות, וכמובן – מענה רחב לכל צורכי הפנאי: הזמנת מקומות במסעדות, כרטיסים לאירועי תרבות, בידור וספורט, ואפילו ביצוע משימות ייעודיות מורכבות הדורשות יצירתיות, יכולות הפקה וביצוע בסטנדרט הגבוה ביותר".

מישהו דואג לך

CAVAGROUP היא חברה ספרדית–ישראלית, שהפכה שם דבר בתחום השירות האישי והאירוח. בישראל פועלת החברה משנת 2015, תוך שהיא מספקת סטנדרט שירות אירופאי לישראלים הנוסעים בעולם ולמנויי החברה המגיעים לארץ מרחבי תבל. מי שעומדים מאחורי פעילות החברה בישראל, יחד עם הבעלים, מציגים רזומה עשיר של טיפול בלקוחות פרימיום: המנכ"ל און גביש (35), שבעבר עסק בתחום הנדל"ן לתושבי חוץ, ופאולינה פטימר קירצ'ב (27), סמנכ"ל אופרציות, בוגרת תואר שני במינהל עסקים ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת וינה, שאמונה בכל רגע נתון על טיפול בעשרות נושאים ותהליכים.

"את מה שאנחנו נותנים ללקוחות ניתן בפירוש להגדיר כ'אמנות השירות'", אומר גביש, "וזה בא לידי ביטוי בשירות ללא פשרות, שמעניק ללקוחות שלנו תחושה של סדר, ארגון, רוגע וכמובן חיסכון בזמן". כך מקפידים נציגי CAVAGROUP להיות זמינים ללקוחות החברה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ולתת מענה אדיב ומקצועי לכל בקשה ופנייה.

צילום: בנימין אדם

פאולינה פטימר קירצ'ב, סמנכ"ל אופרציות; ואון גביש, מנכ"ל פעילות CAVAGROUP בישראל

ניסיון לאפיין את לקוחות תיירות הפרימיום, מוביל מן הסתם לבחירה מקורית של היעדים וכמובן לגמישות בשינוי לוחות הזמנים ורשימת הבקשות. "לקוחות פרימיום מחפשים היום בעיקר יעדים בלתי שגרתיים ופחות מוכרים", מסביר גביש. "בדרך כלל זה אותו יעד מושלם שראינו בצילום באינסטגרם בלוקיישן שמעטים יכולים להרשות לעצמם להגיע אליו. דבר חשוב נוסף הוא גמישות בתוכנית הנסיעה והאפשרויות לבטל ולארגן מחדש דברים (שינוי יעד, הזמנת חדר אחר, שינוי תאריך או ביטול הנסיעה). לאנשים שכבר ראו הכל יש 'צרות של עשירים', הם גם פחות החלטיים בגלל אורח החיים העמוס שלהם וגם בגלל התחושה שאולי אפשר לבחור משהו טוב יותר".

וכיצד החברה שלכם מתמודדת עם זה?

"אנחנו מספקים ללקוחות היוקרה תנאים נוחים וגמישים ומלווים אותם לאורך כל הדרך, משלב תכנון המסלול ועזרה בקבלת ההחלטות, דרך ליווי מלא במהלך החופשה או נסיעת העסקים, באמצעות סוכני חברה שפרוסים ברחבי העולם. הסוכנים האלה מספקים שירותים ברמה הגבוהה ביותר שניתן להעלות על הדעת. השירותים האלה כוללים שירותי VIP בנמלי התעופה: בידוק ביטחוני פרטי, מעבר דרכונים מהיר והעברות ברכבי יוקרה מפנקים, ובמקרים מסוימים אפילו השכרת מטוסים פרטיים. בנוסף, הצוותים שלנו אמונים על מניעת תקלות מספקים מקומיים, כשהשירות שלנו מגיע עד לרמת טיפול בדברים שנשארו בארץ, הגינה שזקוקה להשקיה או המכונית שצריך להתניע".

כדי למנוע תקלות ולהתמודד עם הצרכים השונים, מציעה החברה אירוח במלונות ברמת חמישה כוכבים DLX בלבד. "בבתי מלון ברמות האלה יש חשיבות לסוג המזרן, סוג המצעים והכריות, ואפילו לעובי נייר הטואלט, שלא לדבר עם שירותי פריקה ואריזה למזוודה, שניתנים בבתי מלון מסוימים", מסביר און גביש. "יש מלונות שמגדילים לעשות ורוקמים ללקוחותיהם הקבועים את ראשי התיבות של שמם על ציפית הכרית, כך שתמתין להם בחדרם בכל ביקור".

מוצ'ילר VIP

ניסיון להשיב על השאלה מהו שירות הפרימיום לו זוכים לקוחות CAVAGROUP, מוביל להתייחסות לכל פרט. מהגדול והחשוב – ועד זה שנראה קטן ושולי, לכאורה. "השירותים שאנו מעניקים ורמת האירוח הגבוהה אינם מתאימים לכל כיס", אומר גביש, "אבל העלויות הגבוהות יחסית מאפשרות לנו להיות גמישים ולהיענות לכל בקשה. בין אם מדובר בשינוי מועדי החופשה/הנסיעה, וגם במוצרי הקצה, לדוגמה החלפת מלון ללא עלות נוספת במידה שהלקוחות אינם מרוצים. גם לזמן יש משקל חשוב שתורם לתחושת היוקרה בחופשה: עמידה ארוכה בתורים, אי קבלת החדר עם ההגעה למלון או טמפרטורה לא נכונה ברכב שאסף את הלקוחות – עלולים להרוס את החוויה כולה".

אילו דרישות לדוגמה יש לאיש עסקים?

פטימר קירצ'ב: "אצל נשות ואנשי עסקים יעילות היא שם המשחק. כלי רכב נוחים שמסיעים אותם, שירותי מעבר מהיר בנמלי התעופה, טרקלינים עם אינטרנט מהיר וכיבוד גורמה, ומלון ברמה טובה ובקרבה לאזור הפגישות או האירוע. קיימת חשיבות קריטית גם לבחירת חברת התעופה, שעת הטיסה וסוג המטוס, כשכמובן גם המחיר הוא גורם משפיע. רוב הלקוחות יעדיפו טיסות ישירות אם מדובר ביעדים קרובים (אירופה), ויתפשרו יותר אם מדובר בטיסות ארוכות (ארצות הברית או המזרח). טיסת יום ליעד מרוחק תקשה מאוד על ההסתגלות לשעות החדשות ביעד ותשפיע גם על איכות העסקים. טיסות לילה לעומת זאת מאפשרות להגיע רעננים ומוכנים ליעד.

"נוסעים רבים אינם בודקים את סוג המטוס בזמן שהם רוכשים כרטיס טיסה – בחירה שעלולה להשפיע על חוויית הטיסה כולה, שכן ברוב המקרים במטוסים הקטנים המושבים לא הופכים למיטות, אין בהם מחלקת פרימיום (לאלו שמעוניינים לבזבז קצת פחות) ולרוב גם מערכות הפנאי והבידור במטוסים האלה דלות. לעומתם, הדגמים הגדולים, כגון 777 של בואינג ו-330 של איירבוס, יציעו חוויית טיסה נעימה בהרבה עם מטוסים מרווחים, מיטות במחלקת העסקים, מחלקת פרימיום משודרגת וחוויית בידור אישית".

כמתבקש מחברה המספקת שירותי יוקרה, זוכים נציגי החברה לקבל מדי יום בקשות שבמקומות אחרים ייחשבו ליוצאות דופן. "הבקשות הלא שגרתיות שאנחנו מקבלים הן חלק משגרת העבודה שלנו", אומרת פטימר קירצ'ב. "להטיס אוכל כשר במטוס פרטי לארוחת יחיד, לאסוף חליפה שנשכחה בדירה בניו יורק ולהביא אותה לארץ בתוך יממה, לשלוח תרופות מיוחדות ללקוחות שנמצאים במזרח הרחוק, להפיק מסיבה פרטית על לגונה מרוחקת, לפתוח חשבון בנק מיוחד ללקוח שארנקו נגנב, או להסב אי ביעד אקזוטי למבצר פרטי, ואלה רק חלק קטן מהבקשות".

אילו טיולים מיוחדים הפקתם לאחרונה?

"מסתבר שהפקות הטיול המיוחדות ביותר הן דווקא ביעדים שנחשבים 'עניים' יחסית", אומר גביש, "כשהמטרה היא לאפשר ללקוח לחוות את חוויית המוצ'ילר אבל ברמת VIP. במקרה כזה אתגר ההפקה הוא גדול, שכן לנהל אירוע יוקרתי במדינות עולם שלישי ורביעי זה לא עניין של מה בכך, ולעתים נדרש לשנע צוות זר עם ציוד מיוחד ולבנות את הקונספט ביעד (בדרך כלל דרום אמריקה, המזרח ואפריקה). חופשות נוספות שנחשבות אטרקטיביות מאוד וצוברות לאחרונה תאוצה הן חופשות גולף באתרים מובילים בעולם, שיט יאכטות, טיולים קולינריים, בעיקר באזור צרפת, ספרד, איטליה ופורטוגל וחופשות ספא".

בימים אלה משיקה החברה את UPGRADE, מוצר תיירות בינלאומי המיועד לנוסעי יוקרה.

טוב לדעת