Search magnifier

חיפוש

עכשיו קל ונוח יותר למצוא כל כתבה ברוכים הבאים לאתר אקסטרה המחודש - עדכני ומגוון בשפע כתבות ומאמרים מקצועיים חדש באתר: מגזין 'הירוק החדש' - כל הפרטים על תעשיית הקנאביס הרפואי בישראל. לחצו כאן

Kala היא הדרך

פיתוח ישראלי לניהול אפקטיבי של העסק: Kala - מערכת לניהול, שיווק ואוטומציה אפקטיבית למגוון סוגי עסקים, 'נתפרת' ומותאמת במיוחד לכל ארגון ולכל לקוח בהתאם לצרכיו הייחודיים, כך שיהיה יעיל ואיכותי יותר בתפקודו ובמענה ללקוחותיו

ענת יפה (צילומים: רונן ליבסקי) ניהול עסקים יולי 2019
צילום: Shutterstock

אם אתה בעל עסק, בוודאי תהית לא פעם כמה לידים חדשים קיבלת החודש וכמה מהם הצלחת לסגור, והאם אתה יודע להשוות את מספר הלידים החדשים למספרם בחודשים הקודמים. אם תשובתך שלילית, אתה והעסק שלך זקוקים ל-Kala – מערכת שעושה סדר בארגון והופכת את כל פעילותו למסודרת ומאורגנת בזמן אמת, מבלי שאתה או עובדיך תצטרכו להשתעבד להזנת נתונים.

מתממשקת בקלות

צילום: רונן ליבסקי

אדם ליבסקי

"באמצעות מערכת Kala ניתן לרכז ולנהל ביעילות פניות לעסק, קריאות שירות, מאגר לקוחות, פרויקטים, מכירות ותהליכים נוספים, בהתאמה אישית לצורכי העסק", מסביר אדם ליבסקי, מבעלי חברת 'סורטקס' (Sortex) אשר פיתחה את מערכת Kala.

מדובר במערכת שנבנתה עם דגש על גמישות ועל מתן פתרונות מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. הישויות המרכזיות והפריטים במערכת בנויים בצורה דינמית, כזו המאפשרת שינוי והתאמה בקלות לכל אחד מהלקוחות. "אנו נותנים מגוון פתרונות ניהול למגוון רחב של סוגי עסקים", אומר ליבסקי, "תוך מתן דגש על ממשקים נקיים ונוחים לתפעול, ומלווים את לקוחותינו משלב האפיון ועד לשימוש מלא ויעיל במערכת Kala".

הגמישות, האינטואיטיביות והיכולות הרבות, מאפשרות הטמעה מהירה ויעילה ותחזוקה פשוטה וזולה של המערכת. ליבסקי: "אנחנו מדריכים את משתמשי המערכת, בהתאם לצורך ותמיד קשובים לצרכים המשתנים של העסק והמחלקות השונות שבו. המערכת מכילה כלים המאפשרים ביצוע התאמות אישיות בהתחלה ולאורך השימוש בה, שניתנות לתפעול ללא כל צורך בידע טכני מקדים".

צילום: רונן ליבסקי

כרטיס פנייה עם דוגמה להיסטוריית התקשרות ומשימה לביצוע

למה לי Kala עכשיו?

מערכת Kala מוכיחה ללקוחותיה שהשמים אינם הגבול, וכי אפשר להתמסר לכל רעיון או צורך – ולהגיש לו את הפתרון. הפתרונות והיכולות שמציעה המערכת הינם מגוונים מאוד, ולהלן המרכזיות שבהן:

המערכת יודעת לנהל פניות, ומעניקה פתרון מקיף לכל שלבי הטיפול בפניותיהם של לקוחות אל העסק. היא מרכזת את כל הפניות המגיעות אל העסק מערוצי תקשורת שונים כגון טפסים באתרים, טלפונים, אימיילים, שירותי מזכירות, הודעות סמס / הודעות וואטס-אפ, צ'אט בוטים או חיבורי API. כמו כן, ניתן לפתוח פניות באופן ידני. עבור כל פנייה קיים במערכת כרטיס שבו מוצג כל המידע שנאסף עבור אותה פנייה, ומופיעות הפעולות האפשריות לטיפול בה. כל שינוי של מידע או סטטוס מתועד במערכת, וניתן לצפות בהיסטוריה מפורטת של השינויים.

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, הודעות SMS, הודעות וואטס-אפ ואימיילים. התקשורת מתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח, הפנייה או ההזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטיים. התקשורת עם הלקוחות מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול, ו-Kala נותנת מענה ייחודי לתיעוד תקשורת נכנסת ישירות למערכת.

Kala מתמחה בניהול מערך המכירות. עסקים רבים נאלצים כיום להתמודד עם מגוון ספקי שירות כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את הפעילות במערכת אחת, ומאפשרת מעקב בזמן-אמת על הנתונים הדרושים לכל משתמש.

המערכת משלבת את כל הדרוש ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת Kala ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח וההתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה.

המערכת מכוונת למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש, ומעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד לסגירת העסקה וחיוב הלקוח.

המערכת מותאמת לניהול פרויקטים. היא מעניקה פתרון מקיף עבור כל שלבי העבודה על הפרויקט, ונותנת מענה לביצוע ולתיעוד תקשורת בין בעלי התפקידים בשילוב עם אפשרויות מגוונות של אוטומציה.

המערכת נותנת פתרון לניהול מלאי שוטף הכולל ניהול ספקים, הזמנות רכש, ניהול מחסנים, בלאי ותצוגה, וכן ניהול קטלוג מוצרים באמצעות שדות המותאמים אישית.

Kala עוסקת בסליקה ובחיוב כרטיסי אשראי, והיא מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקה של כרטיסי אשראי.

המערכת יודעת לשלוח ולקבל הודעות וואטס-אפ דינמיות ליחידים ובתפוצה, וכן קבלת הודעות SMS ישירות לתוך מערכת ה-CRM. ניתן לייצר בוטים אשר יוצרים קשר אוטומטית עם הפונה, בהתבסס על תוכן ההודעות שהתקבלו ממנו.

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט, שירותי קבלת שיחות, דפי נחיתה, טפסים באתרים, פניות מסנג'ר מהפייסבוק, פניות חדשות בוואטס-אפ וכל מקור קיים של לידים או לקוחות פוטנציאלים.

"אנו קשובים ללקוחותינו ומעניקים שירותי פיתוח של יכולות והגדרות חדשות לפי דרישה", מסכם ליבסקי, "תכונות חדשות נוספות בעדכונים השוטפים וזמינות לשימוש מיידי של לקוחותינו, כשבמרבית המקרים הן ללא צורך בתשלום נוסף. במהלך כל חודש משוחררות מספר גרסאות הכוללות עדכונים, שיפורים ותוספות עליהם ניתן לקרוא באופן שוטף באתר שלנו".


לפרטים נוספים: sales@kala-crm.co.il | www.kala-crm.co.il | טל' 077-8067225
טוב לדעת
נגישות