Search magnifier

חיפוש

עכשיו קל ונוח יותר למצוא כל כתבה ברוכים הבאים לאתר אקסטרה המחודש - עדכני ומגוון בשפע כתבות ומאמרים מקצועיים

חדשנות וזיקה אסתטית

אולם התצוגה של 'בלורן ייבוא ושיווק פרזול': הסיפור שמאחורי העיצוב. מתוך 'אולמות תצוגה' – פרויקט מיוחד של Designer, פברואר 2019

מערכת Designer (צילומים: יח"צ בלורן) Designer פברואר 2019
Array

כחברה המתמחה בפתרונות פרזול, מציגה חברת בלורן מתחם קונספט המעוצב כספריית חומרים מתקדמת. הספרייה משלבת סטנדים עם לוחות חומר ביניהם ניתן לדפדף, לצד פיסות חומר קטנות ושולחנות עבודה המאפשרים לשבת או לעמוד סביבם ולשחק עם שילובי החומרים השונים. זאת במטרה להתאים לחלל המעוצב חומרים לחיפוי חזיתות ארונות מטבח, פריטי ריהוט, חללי חדרי רחצה, חיפויי קירות ועוד.

חוויית לקוח / במתחם בלורן מקבלים הלקוחות תמונה מקיפה המשלבת רמה אינטואיטיבית גבוהה ביותר, נגישות למגוון רחב של חומרים, וקבלת כל המידע הדרוש המסייע להחלטות בנוגע לבחירת החומרים והמחשה ויזואלית של משטחי חומר בגודל ריאלי.

בזיקה למותג / ערכי הלבה של בלורן מושתתים על מקצועיות, מקצוענות, ידע, חדשנות ועדכון, זיקה אסתטית, איכות, שקיפות ומגוון. כל אלה באים לידי ביטוי במתחם, והם גם אלה שהגדירו את החזון העיצובי שלו.

צילום: יח"צ בלורן

הבעלים / את חברת בלורן הקימו בשנת 1991 מנכ"ל החברה עופר עמיר ומנהל הכספים חיים קורצמן. החברה החלה את פעילותה בשיווק מוצרי האיכות של חברת הפרזול האוסטרית BLUM. בשנת 2014 התקבלה החלטה על ידי הבעלים, לאפשר ללקוחותינו, תחת מטרייה אחת, מגוון חומרי גמר מהמובילים בעולם, וכן אפשרות להזמנת חזיתות ודלתות לרהיטים לפי מידה ובהתאמה אישית לפרויקט.

בעקבות זאת נולד מותג העיצוב מבית בלורן – PORTALINE, והוקם מפעל לייצור דלתות וחזיתות לרהיטים. תפיסת השירות בה מאמינים הבעלים היא האפשרות להעניק בכל נקודת זמן את המידע העדכני והחדשני ביותר בתחום חומרי הגמר, באופן המקיף, המעמיק, השקוף והבהיר ביותר לקהל האדריכלים, המעצבים והלקוחות הפרטיים, במטרה לאפשר להם קבלת החלטות נכונה ומדויקת עבור הפרויקט שלהם.

עיצוב / לחברת בלורן צוותי עיצוב וקוסנפט אורגניים, המקפידים על שפה ברורה ואחידה של המותג, והם היו אמונים על עיצוב המתחם.


www.bluran.co.il
דיזיין סנטר, הלח"י 2, בני ברק
1599-531060
טוב לדעת