Search magnifier

חיפוש

עכשיו קל ונוח יותר למצוא כל כתבה ברוכים הבאים לאתר אקסטרה המחודש - עדכני ומגוון בשפע כתבות ומאמרים מקצועיים חדש באתר: מגזין 'הירוק החדש' - כל הפרטים על תעשיית הקנאביס הרפואי בישראל. לחצו כאן

יוצאים מהקופסה

דברים טובים מגיעים באריזות ממותגות. תשאלו את הילה ארבל, האישה שמאחורי מיזם Box O’ Mine, אתר לעיצוב אריזות למשלוח מוצרים, בממשק תלת-ממד דיגיטלי פשוט, נוח ובעיקר מהנה

קופסה מדגם 'גג נפתח' (צילום: אוריה גנור)

לא בכל יום מושק אתר שמתקבל באהדה רבה כל כך בשוק. אבל כשזה קורה, זה בדרך כלל בזכות שילוב בין שלושה דברים: האתר פותר צורך שיש לרבים, הוא ידידותי ופשוט, ובעיקר הוא חדשני ומתקדם. ועל השילוב הזה עונה במדויק Box O’ Mine, אתר לעיצוב אריזות ממותגות בממשק תלת-ממד, שהושק החודש.

האישה מאחורי הרעיון והמיזם החדש היא הילה ארבל, מומחית e-commerce, שהבינה את הצורך מתוך מצוקה שחוותה עם לקוחותיה.

מהו בעצם מיזם Box O’ Mine?

"בוקס או מיין הוא אתר לעיצוב אריזות ממותגות בממשק תלת-ממד חדשני, פשוט וקל לשימוש, והזמנה אונליין של הקופסאות המעוצבות. חוויית השימוש באתר מאוד פשוטה, קלה וברורה: המשתמשים בוחרים סוג של קופסה, גודל וכמות – ומתחילים לעצב. מוסיפים לוגו, תמונות, טקסטים, בוחרים צבע – וצופים בעיצוב הקופסה, בכל שלב, בתצוגת תלת-ממד. בסיום תהליך העיצוב מתקדמים להזמנת הקופסאות ותשלום אונליין".

הילה ארבל (צילום: סמדר כפרי)

איך בעצם נולד הרעיון?

"אני יועצת שיווקית לאתרי מסחר, ובשנים האחרונות ליוויתי הרבה חברות ומותגים בהקמת עסק ה-e-commerce שלהם. בכל פעם, כשהגענו לשלב של הזמנת האריזות הממותגות למשלוח, הרגשנו שאנחנו נזרקים 40 שנה אחורה. נאלצנו להתמודד עם תהליכי עבודה מיושנים ומסורבלים, עם טלפונים לבתי דפוס, הצעות מחיר שנשלחות אחרי שבוע במייל, חוסר שקיפות במחירים, כמות מינימום מוגזמת להזמנה, זמני המתנה ארוכים ושעות עבודה יקרות שמתבזבזות על נסיעה למפעל לפגישות ולאישור דוגמאות, על חיפוש מעצבים לעיצוב האריזות, ועל פינג-פונג מעייף לאישור הקבצים במייל.

"ההתנהלות הזו מאוד הטרידה והרגיזה אותי. אנחנו הרי חיים בשנת 2019, כולנו מנהלים את החיים שלנו באינסוף פלטפורמות דיגיטליות, ואם אפשר לעצב לבד אתרים ב-wix או קטלוגים ב-lupa, איך זה שאי אפשר לעצב ולהזמין אריזה ממותגת אונליין? לכן, החלטתי לפני שנה להתחיל לעבוד על פתרון שיעשה לנו את החיים קלים, לפחות בתחום הזה…".

קופסה מדגם 'גג נפתח' (צילום: אוריה גנור)

רגע, אבל למה בכלל צריך אריזות ממותגות?

"שוק המסחר האלקטרוני צומח בקצב מסחרר, ובתוך התחרות הצפופה הזו נוצרת ציפייה גבוהה של הלקוחות שלנו לחוויה יוצאת דופן. החוויה של הלקוח מתחילה בקנייה באתר, אבל ממש לא מסתיימת שם. קצת אחרי ההתרגשות של ההזמנה, מתפתחת לה הציפייה לקראת השלב המרגש הבא – קבלת החבילה. אם לפני 10 שנים היינו אדישים לעניין האריזה, המצב היום שונה לחלוטין. מותגים ועסקים בכל סדר גודל מבינים את החשיבות הגדולה של ה-Last mile.

"עולם ה-Packaging הפך להיות קריטי במערך השיווק של אתרי מסחר. מיליוני סרטוני unboxing של לקוחות נרגשים שמתעדים ומשתפים את רגע פתיחת הקופסה, ממחישים את המגמה. אריזות ממותגות, שמפגישות את הלקוח שוב עם המותג, הן הזדמנות מעולה לחשיפה נוספת, להגדלת שביעות הרצון של הלקוחות ולחיזוק תפיסת ערך המוצר שארוז בתוכה. זה כבר מזמן לא nice to have. בתפיסה שלי, מבחינה שיווקית, זה must have".

צילום מסך מתוך ממשק העיצוב | תמונת הרקע: shutterstock

למי בעצם מיועד Box O’ Mine?

"קהלי היעד של המוצר מגוונים. בראש ובראשונה האתר מיועד לבעלי ולבעלות אתרי מסחר, אשר שולחים ללקוחות את המוצרים שלהם בדואר או עם חברת שליחויות. בנוסף, האתר מיועד גם למנהלי שיווק של מותגים גדולים, אשר זקוקים לפתרון מהיר ודיגיטלי לייצור קופסאות ממותגות בכמויות קטנות לצורכי קד"מ, יחסי ציבור, פעילויות עם משפיעני רשת וכדומה. בוקס או מיין נותן מענה מצוין גם למעצבים ולמעצבות המספקים שירות של עיצוב אריזות למותגים, ויכולים מעכשיו ליהנות מממשק פשוט ונוח לעיצוב קופסאות.

"והאמת היא, שמאז ההשקה אנחנו מקבלים פניות מפתיעות מכיוונים שונים, שבכלל לא חשבנו עליהם, כמו מעמותות, ממנהלי רווחה בארגונים, ואפילו מאנשים פרטיים שמתעניינים בעיצוב קופסאות לאירוע. כל אחד יכול לעצב: לא צריך שום ידע קודם וניסיון בתוכנות עיצוב. שמענו אפילו על ילדה בת 8 שעיצבה לעצמה קופסה וזה ממש ריגש אותנו!"

לסיכום, מה החזון שעומד מאחורי המיזם?

"לאפשר לכולם את החופש ליצור אריזות ממותגות, להפוך את התהליך לדיגיטלי, פשוט, קצר וכיפי, ובדרך זו לעזור לעסקים להקפיץ את החוויה של הלקוחות שלהם".


www.boxomine.com
טוב לדעת
נגישות