Search magnifier

חיפוש

ברוכים הבאים לאתר אקסטרה - עדכני, מגוון ועשיר בכתבות ובמאמרים מקצועיים בשלל תחומים

סוכנות אימג’: בית אחד למולטי-טאלנטים

סוכנות אימג’ כבר השתלבה חזק בנוף המדיה הדיגיטלית והרשתות החברתיות הצומחות במהירות שיא, וקיבעה את מעמדה כסוכנות המובילה בישראל למולטי-טלאנטים והפקות מבית

רועי מור | צילום: רועי פרי

אחת מהסוכנויות המובילות שבנתה לעצמה שם ומוניטין רב לאורך השנים, היא סוכנות אימג’, כיום בבעלותו ובניהולו של רועי מור. מור שהגיע מעולם הסוכנויות אף הוא, רכש את הסוכנות לפני כשנתיים, ומאז פעל במסירות ובמרץ להפוך אותה למה שהיא היום.
"אם בעבר עולם הסוכנויות היה נשען בעיקר על דוגמנים ודוגמניות, הרי שהקידמה והדיגיטל שינו לחלוטין את המשחק" אומר רועי מור, בעלי סוכנות אימג’, "אף מותג מוכר וידוע היום, לא ישתמש בדוגמנים ופרזנטורים בלבד, היום כולם בדיגיטל – וברשתות החברתיות כגון: אינסטגרם וטיקטוק המובילים את עולמות הפרסום. מותגי אופנה שרוצים להצליח ולבסס את מעמדם ואף להרחיב באופן משמעותי את קהלי היעד שלהם ולהגדיל את המכירות, זקוקים למשפיעני רשת שיפיצו את המותג ברשתות החברתיות".
"בסוכנות אימג' יש לנו הכל, כולל סוכנות בת למשפיעני רשת בשם ‘באז’ המייצגת כוכבי ומשפיעני רשת עם המוני עוקבים ברשתות החברתיות: טיקטוקיסטים, ויוטיוברים ואינסטגרמיות”.

מהו המודל החדש של סוכנות אימג'?
"המודל החדש של אימג' הוא: בית אחד למולטי-טאלנטים. אנו מייצגים היום דוגמניות ודוגמנים, שחקנים ושחקניות, כוכבי ומשפיעני רשת, כוכבי טיקטוק ואינסטגרם וכוכבי ריאליטי – אותם אנו מכשירים כדי שיבחרו לסדרות ריאליטי ובכך יבססו ויגדילו את מידת החשיפה שלהם ואת מעמדם.
“סוכנות אימג’ היום, משמשת
One Stop Shop לטאלנטים מכל התחומים ואף מטפחת ומכשירה מולטי-טאלנטים: דוגמנים שהם גם שחקנים וגם כוכבי רשת וכוכבי ריאליטי – והכל במקום אחד. אימאג’ מהווה כיום בית אחד לכל הפלטפורמות הקיימות, כך שאם מותג מסוים זקוק לדוגמן/דוגמנית, או לשחקן/שחקנית, לכוכבי רשת ומשפיענים, הוא יכול למצוא אצלנו הכל – בהתאם למה שהוא צריך”.

מה לגבי הפקות?
“סוכנות אימג’ נכנסה גם לעולם ההפקות מבית. לקחנו את עולם ההפקות צעד קדימה, ואנו עושים הפקות שלמות עבור מותגים (מותגי אופנה, הנעלה, פנאי, תרבות וכו’). ההפקה כוללת תוכן, תסריט, בימוי, צילום, שחקנים, דוגמנים ודוגמניות, ואנו עושים עבור המותג את ההפקה כולה, משלב התיאומים ובחירת הלוקיישן ועד לסרטוני תדמית ותמונות סטילס מוכנים וגמורים”.

עם איזה מותגי אופנה אתם עובדים היום?
“אנו עובדים עם כל מותגי האופנה הגדולים והמוכרים, ביניהם: אפרודיטה, טופ שופ, עדיקא, דלתא, ריבוק, מגה ספורט ועוד רבים, וכן עם מותגים קטנים יותר”.

ויש לכם קורסי הכשרה למיוצגים?
“בהחלט. אנו מעבירים בסוכנות כמה קורסים עיקריים: קורס רשת, המלמד כיצד להיות כוכב רשת, אילו תכנים לפרסם, כיצד להגדיל את החשיפה ולהגדיל את מספר העוקבים לעשרות ומאות אלפים. הקורס השני הוא קורס לריאליטי – המכשיר את המשתתפים ומכין אותם להתקבל לתכניות ריאליטי לעבור את האודישנים של התכנית ולבסס נוכחות טלוויזיות סוחפת כדי להתפרסם. קורס משחק מול מצלמה שאורך שלושה חודשים כשלכל טווח גיל יש קורס משלו והוא מועבר ע”י מורים מפורסמים מהטלוויזיה, ביניהם: איתמר מלול, רמי קשי ומשה אשכנזי, וגם ובימאים ומלהקים מהתחום.
“מיוצג בשם מגן שהגיע ללא ניסיון כלל וסיים אצלנו קורס משחק מול מצלמה, קיבל לאחר חודש תפקיד ראשי בסדרת טלוויזיה של יואב גרוס שבקרוב תצא למסך”.

מה היתרונות שלכם עבור המיוצגים ועבור המותגים?
“אנו עובדים עם מותגים גדולים ומוכרים, כך שכמעט תמיד יימצא תפקיד לכל מיוצג שלנו. אנו מלווים את המיוצגים הצעירים בכל השלבים, החל משלב הלמידה ועד שהם מתחילים בעבודות ומכינים אותם צעד אחד צעד לכל מה שהולך להיות בכל עבודה. אנחנו נותנים למיוצגים שלנו את כל הכלים כדי שיוכלו להצליח, זה גם האינטרס שלנו. יש לנו דוגמניות שאנו גילינו שהטסנו לסוכנות במילאנו ושילבנו אותן בתעשייה שם. הסוכנות תמיד מחפשת כישרונות ופנים חדשים ואתם מוזמנים לפנות.
היתרונות עבור המותגים היא הניסיון והידע שצברנו בתחום והוא ללא תחרות. כי מה שהמפרסם רוצה אוכל להשיג עבורו, אם זה אושיית רשת או שחקן מול מצלמה, אצלנו הם מקבלים את הטוב והמתאים ביותר עבורם בגישה אישית, ולכן הם בוחרים להמשיך ולעבוד איתנו שוב ושוב”.

למידע ופרטים ונוספים: www.image-models.com
טוב לדעת
נגישות