Black Friday כזה עוד לא היה!

Black Friday כזה עוד לא היה!

ניופאן בחגיגת הנחות מטורפת של עד 70% - ל-9 שעות בלבד! על מגוון ענק של מוצרים בכל סניפי ניופאן outlet, ניופאן גורמה ו-BoseCenter. מורן דאי, סמנכ"לית השיווק בניופאן: "מבצעים אמיתיים, מוגבלים בזמן, שלא היו לפני ה-Black Friday ולא יהיו אפילו דקה אחריו"

מאת: רונית שנבאי (צילומים: ניופאן)
Black Friday סחר ועסקים

טירוף ה-Black Friday מגיע לניופאן OUtlet, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הגדולה בישראל, עם הנחות משמעותיות של עד 70% למגוון ענק של מוצרי מותגים מובילים – אבל אם התרגלתם למבצעים מתמשכים, שימו לב: את חגיגת המכירות הזו, שנערכת זו השנה הרביעית, מקיימת ניופאן רק ביום שישי ה-23 בנובמבר ורק בין השעות 6:00-15:00.

"ניופאן OUtlet מקפידה להציע מדי שנה, ביום ה-Black Friday, מבצעי עומק אמיתיים ומשתלמים שתקפים ליום הזה בלבד – לא למשך שבוע ולא לחודש", אומרת מורן דאי, סמנכ"לית השיווק של החברה, "וזה מה שהופך אותם לאטרקטיביים במיוחד עבור הצרכנים, שיודעים להעריך מבצעים אמיתיים".

אתם לא מוותרים בכך על קהל גדול שלא יספיק לבוא?

"זו בדיוק הנקודה. ה-Black Friday חצה גבולות והגיע כמצופה גם לישראל, אלא שכאן לקחו את יום המכירות המיוחד הזה ומתחו אותו בהדרגה. בהתחלה האריכו אותו למספר ימים, אחר-כך לשבוע, עכשיו יש כאלו שמציעים 'הנחות' במשך חודש שלם – והצרכן איבד את אמונו בהנחות ובמבצעים הללו. אנחנו בחרנו לקחת את היום הזה ו'לקדש' אותו באמת, לכמה שעות בלבד. זה אומר שאנחנו מייצרים מבצעים אמיתיים ללקוחות ניופאן, כך שהם יודעים שבשעות הבודדות הללו באמת הורדנו מחירים, ושאת המבצעים שלנו, שמוגבלים בזמן, הם לא ראו לפני ה-Black Friday ולא יראו אף לא דקה אחת אחריו.

"במרוצת השנים האחרונות אני רואה כיצד האמון שלנו מול הלקוחות גדל ומתחזק, באופן שהם מאמינים לנו, מחכים ליום הזה, ומגיעים בהמוניהם להשתמש בהזדמנות המיוחדת שאנחנו נותנים להם לרכוש מותגים מובילים – במחירים שיכולים להתחרות בכל אתרי המכירות בחו"ל, בלי דמי משלוח ובלי לחכות עד להגעת המוצר. אם בשש בבוקר אנחנו פותחים את החנויות, בחלק מהן יש תור בחוץ כבר מחמש וחצי בבוקר. זה שונה ומיוחד.

"לעיתים, מתוך דאגה לשלום הלקוחות, אנו נאלצים בלית ברירה לסגור דלתות של חנויות מסוימות כדי לווסת את הלחץ ולמנוע חלילה פגיעות גופניות. ניופאן, כחברה גדולה ומובילה, מתגברת משמעותית את כוח האדם בכל אחת מהחנויות והכול במטרה לתת מענה מיידי ומקצועי לצרכי לקוחותינו".

הזדמנות אמיתית לכולם

מכירות Black Friday יתקיימו בכל סניפי ניופאן אאוטלט, ניופאן גורמה, ב-BoseCenter בני ברק ובחנות האונליין Newpanoutlet.co.il, וההנחות יחולו על מוצרים חדשים, עודפי מלאי ותצוגות ממותגי ניופאן כגון Toshiba, Bauknecht, Haier, KitchenAid, Magimix, Tefal, Indesit, JBL, Bose, Vax ועוד. "ניופאן מוכרת גם מוצרים חדשים וגם עודפי מלאי", מסבירה דאי, "כשהכוונה בעודפי מלאי היא שכאשר למוצר מסוים יש דגם חדש או שנוספה תכונה חדשה לדגם הקיים, אנחנו מוכרים את הדגם הקודם כעודף מלאי במחיר משתלם ואטרקטיבי מאוד".

ואכן, סקירה של חלק ממגוון המוצרים שישתתפו ביום המכירות מעלה שמוצרים רבים יוצעו במחירים שקשה לראות בימים אחרים. כך, לדוגמה, מיקסר KitchenAid K-45 יוצע ב-999 ₪ בלבד (במקום 1,799 ₪) ובלנדר Kitchenaid דגם KSB-15655 ב-599 ₪ (במקום 1,490 ₪), מדיח כלים Delonghi דגם MY-53 יימכר ב-999 ₪ (במקום 1,989 ₪) ומקרר Haier דגם HRF456FGS ליטר יוצע ב-2,990 ₪ (במקום 4,490 ₪).

גם חובבי האודיו והאלקטרוניקה הבידורית יתקשו לעמוד בפיתוי, כאשר יעמדו מול מקרן קול JBL דגם Studio Bar עם תג מחיר של 499 ₪ (במקום 999 ₪) או מול מקרן קול Simply Sound דגם SISB208S שיימכר ב-399 ₪ בלבד (במקום 1,290 ₪). במקביל, ב-BoseCenter יימכרו במסגרת מבצעי Bose אוזניות ספורט חוטיות Sound Sport ב-249 ₪ (במקום 499 ₪), רמקול אלחוטי Soundlink micro ב-349 ₪ (במקום 699 ₪), ומקרן קול Solo 5 ב-799 ₪ (במקום 1,190 ₪).

"מוצרים רבים משתתפים במכירה ובמבחר רחב מאוד", אומרת דאי, "אנחנו מוודאים מבעוד מועד שהמלאי יהיה זמין בכל הסניפים בהתאם לביקוש בכל אזור, ובכל סניף בהתאם לנתוני המכירות של שנים קודמות. חשוב לי לציין, שהמוצרים שיוצעו למכירה – ולרשות הקונים יעמדו מאות רבות של פריטים – הם רק כאלה שיש לנו מהם כמות ראויה, שיכולה לתת מענה לביקוש הרב, כך שדגם שיש לנו רק פריטים בודדים ממנו לא יעמוד למכירה ביום המיוחד הזה".

יתכן מצב שבו לקוח יחפש מוצר מסוים ויגלה שהוא אזל?

"ההזדמנות היא אמיתית לכולם, זה לא 'פיתיונות' שאין להם אחיזה. אומנם כבר קרה באחת הפעמים הקודמות שמוצר שהיה סופר-אטרקטיבי אזל תוך שעות ספורות, ולא הייתה אפשרות להעביר מסניף לסניף, אבל המלאים מספיקים לחלוטין לכולם ומפוזרים באופן מחושב בין החנויות. ניופאן החליטה לקיים מסורת של מבצעים אמיתיים שהלקוחות לא ייתקלו בהם בכל זמן אחר – אבל מבלי שזה יבוא על-חשבון אמינות החברה בעיני לקוחותינו הנאמנים.

"המשמעות מבחינתנו היא שבהכרזה על היום הזה, אנחנו מבינים שבאותו יום ייכנסו לסניפים שלנו אלפי מבקרים, ואנחנו עושים מאמצים כנים שהם יהיו מרוצים ויידעו שהם באמת רכשו את המוצרים במחירים המשתלמים ביותר. שלא יחזרו למחרת או בשבועות הקרובים. אנחנו פותחים בשעה 06:00 וסוגרים ב-15:00 באותו יום, וכבר במוצאי השבת מגיעים הצוותים שלנו לסדר את המחירים ולהחזיר את הכול לקדמותו".

היקפי ההנחות הם הכי גדולים בהשוואה למבצעים השונים במהלך השנה?

"חד משמעית, כן. אנחנו לא מגיעים למספרים כאלה במהלך השנה. אנחנו מוציאים במהלך השנה מבצעים שהם עונתיים בחגים ומועדים מסוימים, אבל פה המבצעים מנותקים מהכול – והם מגיעים לכמה שעות בלבד. ניופאן לא יכולה להרשות לעצמה להחזיק כאלה מבצעים במהלך השנה או לאורך זמן. מדובר פה בסבסוד ענק של מחירים, שאי אפשר לשמר אותם אפילו לא דקה אחת אחרי ה- Black Friday".

תגובות